Monday, August 1, 2011

hye ogos

Assalammualaikum! hello rakan rakan!

lama gila tak update blog. huhu! rindu pada blog saya! HAHA! pejam celik pejam celik sekarang dah masuk bulan ogos. cepat sungguh masa berlalu pergi. yeay! akhirnya bulan ramadhan yang dinanti menjelma sudah! yeahhhhh! \(-.-)/ alhamdulillah, saya rasa sangat bersyukur ke hadrat ilahi kerana masih berpeluang untuk menyambut bulan yang pernuh keberkatan ini iaitu bulan ramadhan. semoga kita semua mendapat keberkatan dariNYA. insyaallah! marilah kita sama sama memanafaatkan bulan ini dengan sebaik baik mungkin. kumpul pahala sebanyak mungkin. HEEE :)

andai semua HARTA adalah RACUN, maka ZAKATlah penawarnya. 
jika seluruh UMUR adalah DOSA maka TAQWA & TAUBAT adalah ubatnya. 
jika semua BULAN adalah NODA maka RAMADHAN adalah pembersihnya! 

oh yaa saya ingin mengambil kesempatan ini untuk meminta beribu kemaafan pada hati yang pernah terluka yang mungkin masih membekas, saya berharap semoga di bulan suci ramadhan ini dapat memaafkan diri yang hina ini sama ada yang zahir mahupun yang batin, sama ada yang sengaja mahupun tidak sengaja. insyaallah saya cuba memperbaiki segala kelemahan saya agar menjadi insan yang lebih baik. sama samalah kita mendoakan agar kita semua mendapat rahmat dan sentiasa diberkati ilahi. AMIN! selamat menunaikan ibadah puasa ye rakan rakan! ;)

end.

No comments:

Post a Comment